Kraamkost

Aan huis geleverde comfort food voor nieuwe gezinnen, besteld via een webshop op maat.

In het kort

We zorgen voor een website en webshop op maat met een juist gevoel. Het geheel resulteert in een mooie verhalende website met een geïntegreerde webshop die intuïtief werkt in de verschillende stappen.

We waren van dag één betrokken bij dit project en kregen het volle vertrouwen voor de implementatie en het ontwerp van een sterke digitale oplossing.

 

Services

Analyse & strategie / Concept & design / Ontwikkeling / Optimalisatie

Een digitale oplossing wordt pas geloofwaardig voor het grote publiek als ook het juiste gevoel en verhaal verteld kan worden.

Uitdaging

Kraamkost zet in op 3 kanalen. Dat is slim maar ook uitdagend om helder te visualiseren en implementeren.

  • Kraamkost – Jij koopt kraamkost, voor jezelf of iemand anders. Bert levert.
  • Cadeaubonnen – Jij schenkt een cadeaubon. Zo kiest de ontvanger een eigen maaltijd en levermoment.
  • Geboortelijst – Er komt een unieke code op een geboortekaartje. Zo storten anderen centjes op jouw account.

Oplossing

Dit moest wel maatwerk zijn. We werkten een platform uit waarin de gebruiker centraal staat. Via haar of zijn account is er de mogelijkheid om de 3 verschillende kanalen te activeren.

Bert heeft een panel waarin hij heel gemakkelijk aan de slag kan met het beheer van de menu, het opvolgen van bestellingen, de registraties van cadeaubonnen en geboortelijstcodes.

Vertel ons jouw verhaal, en wij helpen jou verder!