Geschke Beard Balm

Een website met evenveel karakter als de protagonist en zijn baardbalsem uit dé wielerstreek van Vlaanderen.

In het kort

Geschke Beardbalm is tot stand gekomen uit een liefde voor prachtige baarden en het wielrennen. Het product houdt jouw baard minstens 12 tot 24 uur in uitstekende conditie, zelfs tijdens de hevigste fietsritten. Profrenner en baardliefhebber Simon Geschke is de persoon die zijn naam aan het product ontleent.

Zo’n naam heeft een website nodig met minstens evenveel karakter.

Services

Concept & design / Ontwikkeling

Fotografie door studionunu.com

Deze baardbalsem is vervaardigd tussen de meest epische kasseien en beklimmingen van Vlaanderen.

Wie is de klant?

Charlotte Meersschaut, apotheker van opleiding en profrenner Simon Geschke hebben samen de handen in elkaar geslaan om een kwalitatieve baardbalsem op de markt te brengen.

Uitdaging

Een nieuw en sterk merk heeft een website nodig met minstens evenveel karakter die het mogelijk maakt om de baardbalsem snel en eenvoudig (online) aan te kopen.

Oplossing

De website van Geschke Beardbalm ziet er verzorgd en uniek uit maar werkt ook goed. Hun oplossing bestaat uit een:

  • Content Management Systeem: WordPress
  • Responsive website
  • Shop locator
  • Integratie met Instagram
  • Integratie met Shopify

Vertel ons jouw verhaal, en wij helpen jou verder!